Jedná se o malé plavidlo,určené především k přepravě turistů s jízdními koly. Jeho konstrukce je podřízena současné přepravě jízdních kol a to až do maximálního počtu 11 cestujících. Řešení je dvoupodlažní, v dolní části jsou umístěny kola ve stojanech a v horní místo pro 11 sedících osob. Nástup na plavidlo je z obou stran na přední sníženou palubu a rovněž přes příď lodi při přistání kolmo ke břehu. Kola jsou svedena dolu šikmým sjezdem na levoboku a nástup na horní palubu je schodištěm na pravoboku. Sedadla jsou opatřena opěrkou zad. Řídící stanoviště je v zadní části na vyvýšené podestě a přechod na příď je po oboustranných ochozech za zády sedících pasažérů. Pro bezpečnost je nad opěrkami přídržné madlo.
Záď plavidla je oproti přídi zvednuta s minimálním dostačujícím prostorem pro kontrolu závěsného motoru, který je umístěn ve vytvořeném výklenku. Přístup k motoru z plošiny řídícího stanoviště je pomocí stupaček na obou stranách plavidla. V palubě je výklenek pro potřebné sklopení motoru. V prostoru zádě je umístěna elektrocentrála a baterie. Z důvodu zlepšení ovladatelnosti a zvýšení ocharny závěsného motoru byla v roce 2019 záď přepracována a prodloužena o 1,6m.
Potřebné vybavení lodním inventářem a záchrannými prostředky je umístěno v odklopných sedadlech a v prostoru pod ovládacím stojanem po obou stranách. Prostory pod příďovou palubou jsou využity pro uskladnění provozního materiálu a zařízení a je zde umístěn balast.
Délka původní: | Lmax = 9,70 m | Délka po přestavbě: | Lmax = 11,30 m |
Výška boku: | H = 0,95 m | Šířka: | Bmax = 2,50 m |
Max. ponor: | Tmax = 0,60 m | Největší výška: | Hmax = 3,60 m |
Výkon motoru: | P = 18 kW | Počet cestujících: | 11 + 1 |